Σειρά 6C T-TRONIC TIER 4 Final

Σειρά 6C T-TRONIC TIER 4 Final

Η σειρά Landini 6C είναι διαθέσιμο σε τρία μοντέλα 125, 135 και 145, με τις νέες κινητήρες FPT-NEF από 4.5 λίτρα, που είναι εξοπλισμένα με το νέο DOC + σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction).

FTP-NEF TIER 4 ΤΕΛΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ SCR

Η σειρά Landini 6C είναι εξοπλισμένη με τους νέους κινητήρες FPT-NEF 4,5 λίτρων, εξοπλισμένους με το νέο σύστημα SCR + DOC (Selective Catalytic Reduction) για την εκπλήρωση των τελικών κανονισμών Tier4. Εξοπλισμένοι με Dual Power, οι κινητήρες αυξάνουν σημαντικά τα μέγιστα διαθέσιμα επίπεδα ισχύος στα 121, 133 και 140 hp για τη χρήση του PTO και της μεταφοράς.

  6-125C 6-135C 6-145C
TIER 4 τελικό NEF 4 CYL CR ΤΑΑ NEF 4 CYL CR ΤΑΑ NEF 4 CYL CR ΤΑΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ
TURBO / ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ INTERCOOLER
MAX ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ISO CV / KW 114/82 121/89 130 / 95.5
MAX MOTOR POWER με διπλή ισχύ ISO CV / KW 121/89 133/98 140/103
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΝΟΝΕΣ / MIN 2200 2200 2200
ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΜΕ ΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ NM 495 545 577
ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΔΙΠΛΗΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ / MIN 1500 1500 1500
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ / ΔΙΑΚΟΠΗ MM 104/132 104/132 104/132
ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ / ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ / ΒΑΛΒΙΔΩΝ Νο 3 εκ 4500/4/16  4500/4/16 4500/4/16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ SCR
ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΚΙΑ 25 25 25
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 180 180 180

• πρότυπο

ΝΈΟ ΚΙΒΏΤΙΟ ΤΑΧΥΤΉΤΩΝ T-TRONIC 36 + 12 (3 ΓΡΑΝΆΖΙΑ POWERSHIFT)

Αυτή η σειρά είναι εξοπλισμένη με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων T-Tronic 36 + 12 (3 ταχύτητες Powershift).

CAB «MASTER CLASS» VISIBILITY ΚΑΙ COMFORT ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ

Η καμπίνα «Master Class» χαρακτηρίζεται από τη δομή 4 πυλώνες με μια επίπεδη πλατφόρμα και εσωτερικές πόρτες στο πίσω μέρος, χάρη σε αυτό, στην πραγματικότητα προσφέρει μια ασύγκριτη 360 ° ορατότητα και εύκολη πρόσβαση για το χειριστή. Η θέση του καθίσματος οδηγού είναι πλήρως ρυθμιζόμενη με το πνευματικό κάθισμα και τηλεσκοπική στήλη τιμονιού και ρυθμιζόμενη μαζί με το ταμπλό οργάνων. Τα κύρια χειριστήρια είναι ενστικτωδώς προσβάσιμα στην κονσόλα στα δεξιά του οδηγού για την ασφαλή χρήση του ελκυστήρα. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το στυλ, το σχεδιασμό, εργονομικά χειριστήρια, η τέλεια ηχομόνωση, εξαιρετικό αυτόματο κλιματισμό, μηχανικό αίτηση αναστολής, επιτρέπουν στον οδηγό να εργαστεί για ώρες χωρίς να κουράζει.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΝΟΜΩΝ

Αυτή η σειρά διαθέτει ένα καθαρά βελτιωμένο υδραυλικό κύκλωμα χωρητικότητας 66 λίτρων / λεπτό. στην τυποποιημένη έκδοση και 110 l / min. στην κλειστή κεντρική έκδοση (LS).

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ

  6-125 ° C 6-135C 6-145C
ΜΠΡΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ   440 / 65R28   440 / 65R28   480 / 65R24
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ  540 / 65R38 540 / 65R38 540 / 65R38
A-4RM MM ΜΗΚΟΣ 4400 4400 4400
C- PASSO 4RM MM 2540 2540 2540
B- MINIMUM WIDTH MM 2056 2056 2056
D- ΥΨΟΣ Πάνω από την καμπίνα MM 2805 2805 2805
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 420 420 420
ΒΑΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ (ΧΩΡΙΣ BALLAST) KG 4700 4700 4700

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *